9 oktober


Igår blev det club cavaj med Micki, Lisa och Elisabeth, sen mötte vi upp massa andra ikeaner på plats ! Skoj Skoj vart de, inte lika mycket folk som vanligt dock. men vad gör det? Nästan bra att det inte är knökat. Vatt på work idag från nine to five, haft samtal med min kära chef igen, står väl fortfarande å stampar på samma plats ! Hade utvecklings samtal igår också, där det togs upp de där med club caj.. De fårgade nämligen mig i onsdags om jag kunde ta stängning till 20.40 på torsdagen istället, för att sluta fyra.. Hell no H20! Då var ja smart nog och sa nej de kan ja ike de är ju club caj ! Vilket ja fick sota en bit för sen, att då vet de vad ja prioriterar i mitt liv och bla bluttan bla, Men heey är det inte ärlighet som varar längst? Eller vad dedär mottot nu är igen..

ikväll är det fredag kväll, Idol eller Pizza med Mallan? Det är frågan, är dock sugen på fino vino med ! Hrmf.. Jag saknar mina å marias galna vino kvällar BIG time ! Men de får vänta yttiligare några månader till.. rackans ! Men jädrans va vi ska ta igen det när det passar ! hoho !

Nehe dra mig i bena, nu ska jag ut på en promenix med my littel favourite dog !

Hugs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback