CONVERSE!

Sitter just nu och snörar och går in alla mina nya converse !! wiiiiiiiie !! snöra är ett jäkla projekt för att de ska bli rätt, samma på varje sko lixom, det är näst intill omöjligt?! Det får va som det är just nu iallafall! Bara de rosa skorna kvar nu, och dom är verkligen ROSA! Kankse kyckas med dom ! Men vem i hundan tänker på att de inte är snörade på samma sätt? Alltså typ höger snöret på den ena skon är under det vänstra snöret, och tvärt om?! Ska nog köpa mej ett par ljuus rosa med ! hihi, och någon annan rolig färg ! vilken färg tycker ni ?! Kanske ett par till vita också, för de skitar man ju ner så jädrnas fort?! Vi får se !

ÅÅÅH vi kom med i hundkuursen !! Nu jäklar ! hihi, ska bli såå himmla kul att komma igång igen, tror timba tycker det är kul också !! Inte lika kul dock när äns hund är den ända som inte fattar eller klarar av en viss uppgift ! haha! då känner man sej en bit dålig ! Men de gick ju ganska bra sist, han var bäst på att spåra i hela gruppen !! han hade nosen nere i marken som en tok och letade till sej sina fynd!
Jag som verkligen tänkte spara denna månaden, men nu rök tvåtusen till hundkursen, som ike va planerat direkt, så det får bli en annan månad helt enkelt, är ju inte så bra på dedäringa ändå!

Meen orkar ike ta kort på mina nya skoor nu, få ta de någon annan dag helt enkelt !
Dags för work imon, upp med tuppen ! Attsingen att hockeyn börjar tidigt, va fään ska de va bra för?
Tänk så tar det SM guld, och man jobbar lixom...

HÅLLER TUMMARNA för att jag får en plats i stockholm också !!
Med min vanliga oflyt, troligen inte !

Have a good night !

xoxo !

Mitt tryne syns visst inte på denna bilden, lika bra det kankse ! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback