one day off !

Ledig idag dag ! Tänkte ge mej på en promenad runt munksjön, men de hanns inte redigt med till slut ändå ! Har preics proppat i mej en maxbox och chilicheese på det, mumms ! Chilichiise är så jäkla gott ! Fick ett snurrat sugrör också, men nicke nyfiken på! Det ska jag ge till Emma, hennes son emilio älskar nike nyfiken! Hihi, tar med mej de ikväll !

Varit på telenor också, och hämtat mina telefoner, men de va ike lagade, kunde inte lagas heller eftersom det va fuktskada, typsikt ! Fast det visste ja ju redan sen innan, men hallååå! Vad ska jag ha för mobil nu? va krattan ! Men jag har klarat mej ganksa bra utan det hittills, en bit hanikappad bara, men vem är inte det?

Dags att kila ut en promenad med timbalicous, sen städa klart !
Ikväll / eftermiddag blir det afterwork med min ikeaFAMILY !

Kvällens outfit? hmmm ?

Något i den här stilen kanske? Haha skämt o sido, ljuva 80 tals fest !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback