15 april, skin !

Haft en otroligt go och soft dag på jobbet, inte ett skit att göra typ ! Skönt att ha de såå ibland ! Så jag gjorde blåbärs milkshake till mina fin fina arbets kamrater ! Med vaniljsocker i, mumms ! Tiden flööt på hyffsat snabbt ändå, trots att de va så mega lungt ! Sitter och ägnar lite blickar då och då åt hokeyn, men det är ju bara sista avgörande matchen som är spännande, nu kan de ju spela kvitta egentligen !

Imon har jag one day off from work ! underbaart ! Jag hoppas på sool soool soool !
Blir lite AW med jobb kamraterna också, av firning av våran lille tysk, som flyttar tillbaks till Tyskland igen ! Lite surt att jag jobbar extra på lördag, annars hade jag varit ledig, Fredag, lördag och söndag!

Men hoppas ni haft en toppen dag idag?

Här får ni lite bilder ifrån när jag hoppade med timba, haha ! Min plutt !



Är han inte för duktig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback