Work !

Igår vatt de work, glass pass halv elva till fyra, underbart när de är sånt väder som de äro =)! Efter det blev det bumms hem och hämta timba och sen vidare ner för att möta malgot och tindra, det blev en hel kväll =), himmla mys ! Timba var helt super gosig, han försökte härma tindra typ, så jäkla sött ! haha ! Underbara små liven! hihi !
Ska snart pallra mej iväg till work igen ! huuua, en bit tråklit när soolen skiner som bara den ute! Vatt uppe åtta i morse och tog mej en promenad med timba, redan dåå vatt de klar blå himmel! galet ! kanske sommaren är på väg? Eller vad tro ni ni ?

Är dock himmla bitter över att jag inte fick min semester när jag ville, hela min sommar är förstört känns de soom :( !! Såååå surt !!! gaaah ! Jag blir så trött på de häääär ! De flyttade tre stycken av cirkus 55 anställda eller vad vi är ! GIVETVIS vatt jag en av dom, som vanlgit !!!!!!!!!!!

dags att pallra sej ut med Timba agaain ! Och fixa sej en liten bito!
Hörs ikväll !


Sötnötar !!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mera bilder :)

2010-04-15 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback