One day off.

Ledig idag, hur gött som helst! Kankse borde börja ta tag i att sysselsätta mej tänkte tvätta å dona kanske, slappat hela dagen. Vaknade iförsej inte föräns strax efter ett, så jag har ju inte vatt vaken sålänge.. Hunnit med att plöjja igenom reprisen ifrån fångarna på fortet också!

Igåår så hade vi mys kväll ala Linda! Jag, Alex och Malgot! Trevlish trevlish, som vanlgit flummar vi med en massa kort och kepsar. Förstår ike varför vi alltid hamnar där! haha.
.


Underbara vännor♥



Vatt ju hos läkaren igår med, en super duktig sådann! Himmla typiskt bara att hon ska på långsemester nu i 2,5 månad! Jelva jevla! Men just nu så håller jag tummarna för mej själv, jag är en bito rädd och nervös! Lixom tänk om? Jag tror ju ioförsej inte det, men ändå dedär tänk om snurrar runt som tusan i min lilla hjärna just nu..

.
peace.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback