suprise!

Snabb update.

Idag va ja uppe mitt o ottan ! Började klockan sju! Meen det gick kalas kalas på jobbet idag, äntligen vatt det lite lugnt, gaalet! Hur kan det vara lugnt en sånhär lördag lixom?! Såå de gick tipp topp!

Fick mej en liten överraskning nyss, eller ja för en och en halv timme sen typ! Men nu är jag redo för den! Jädrans i havet vad snabb jag vatt! hoho ! Ibland så kan jag ocksåå !

Väääntar på min bästaste Malgot nu! Sååå atte dags att kila!


Juste ja, glömmt att berätta. När malgot och mamma kerstin vatt uppe på jobbet för ett tagsen, så frågade ett par jobbar kompisar mej om det va min syrra och min mamma! Haha! De tyckte visst att vi va lika, och att de hänger ganska ofta där uppe! haha!
Är vi lika som bär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback