HIPP HIPP HURRA!

Hej allihoppa!

Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är MARIAS födelsedag! Tjohoo ! En massa massa grattis till min lilla klippa! Det ska firas med lokalfest ala röda mattan på lördag! Ser fram emot de som fasiken! Whooop!

Ska strax bege mej till mammi, vi ska käka lite smått & gott! Yaaamii !
Fortfarande inte fått nått avi på mina skor, tänkte ju hämta ut dom nu, när ja ändå vatt i den svängen! Såå typiskt! Men enligt posten så kom de fram till kiosken igår!! Kanske kan fjäska för Carina å få ut som utan avi =)?!Hade varit galet bra!

Börjar inte förens klockan två imon, GÖTT! Då måste jag banemej ta tag i städningen innan jobbet! Hinner inte det idag heller, vilket pressat & stressat liv jag lever alltså! Jag prioriterar ganska bra måste ja säga!

Min nya skjorta jag inhandlade mej igår, inte världens bästa bild!
Men fiin är den minsann :)


Hörs någon annan dag, för nu kommer ja bli dator lös ett tag :( !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback