Torsdag!

Heeej mina vänner!
Nu har ja tillgång till dator igen, bara några få dagar dock! Så får passa på att uppdatera en massa nunu!
Jag börjar bli sjuk, cp ont i halsen och ont i hela kroppen, fytuuusan! Pain Pain! Meen ja suger piller så lite bättre blir det, eller blir det ?!

Igår hade jag mina fina vänner här på mys kväll! Försökte planera lördagens happy birthday firande för malgot, de gick väl sådär! Men presenterna ska vi fixa idag! Så blir det nog en liten lunch på staden med Angelica och Maria också! Mmmh va gott med mat, fast surt att de ska göra så förbaskat ont att svälja skiten!

Håller på å städar lite här hemma, på min lediga dag, det är tufft när man är sjuk!

Har beställt såå sjuuuukt snygga skooor, som vatt ett tips från cotchen Angelica! Kunde banemej inte låta bli! Det får vara min julklapp till mej själv!! Visa bilder later.!

Nu ska ja kila ut med min lilla prins! Sen är de dags att kila!

Jag saknar AUSSIE! Litet smakproov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback