blogg.se F*ckt up !

Hej minna vänner ! ( och fiender )

Dagen på jobbet flöt påpå ! Tiden tickade på som aldrig förr, och de vatt hyffsat lungt på kvällen så det vatt toppen ! Och jag är ju bäst på att stänga linen, och att öppna med föresten ! Jihoo ! Igår fick jag minsann en bit beröm på vårat fem i elva möte ! Känndes bra :) ! Eftersom jag fick ta dedär förbaskade varorna helt själv typ ! Fick en liten liten bit hjälp av micki en liten stund :) ! Hon är för hjälpsammen den där damen!

Imon åker jag iväg över helgen, till Annie den fina! Ska bli kul!
Funderar på om ja ska börja packa nu?! Kanske lika bra, jag vet ju hur seg jag kommer vara på de imon! Det kommer bara sluta med att ja blir stressad till tusen för att jag har sovit aldelles för länge! Jag vill verkligen sova ut imorgon på min lediga dag, men måste måste ställa klcokan, känns en bito tungt !

Funkar inte att lägga upp bilder just nu ! Hatar blogg.se !

Men vi hörs imon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback