Congratz my little perl !

Ååå jag blir så glad för andras skull ibland !! Marias mamma kom förbi en svänga på jobbet i dag ! Och så fick jag mina små funderingar och aningar på om lilla Malgot va ute och svirade i trafiken för att få det där stora godkännandet ! Håll tummarna till fullo ! Efter cirkus förtio minuter kom Mamma Kersting Pett och Maria, ja kollade upp och båda två lös upp som solar ! Och Mamma Kerstin Pett va aldelles aldelles över lycklig och kunde inte ha annat en ett stort smile på läpparna !!
-Klarade du deeeeeeet? Säger ja lite glatt
- Jaaa säger maria å fnissar å mamma kerstin pett står fortfarna bara och ser överlycklig ut!
Jag blev tok glad och hoppade till å sprang ut till dom på "andra sidan" korvbänken! Lämnade bara mina kunder så där plösligt, kom ja på! Haha, de borde undrat vad jag sysslade med !
En massa massa grattis !!!!!!! Galet galet bra !

Nu är det bara jag kvar med de där förbaskade kortet, sen kan vi racea ! hohoh !

Haft en kalas bra dag på jobbet, den har gått tok snabbt. Och bistro ett nine too five är ett för himmla gott pass alltså ! Man går ju runt och små pysslar med sitt de första två timmarna, häärligt !

Precis satt in lite IKEA pizza i ugnen ! Och varit och köpt pizza sallad och kebabsås ! Lyx med det till !

Paradise final ikväll ! Galet galet galet ! hejja hejjja jackie !


Kommentarer
Postat av: märy

Hurra hurra hurraaa!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback