Expresso house !

Det har tydligen öppnat på a6, ihopp med en blommabutik ! Värsta tjusigt och lite små fräckt faktiskt ! Gick finfint på jobbet idag, stressat satan ! Men annars så :) ! Dags för jobb helg också, men de är skönt nu när man börjar halv elva istället för klockan sju en lördag morgon, faktikst ! Efter jobbet som varade till fem så blev det en snabbis in på a6, köte den gråa kavajen, kunde helt enkelt inte låta bli, dame it ! En present till Theo lilla med som snart fyller tre år ! Allaredan, galet !

Mötte upp Malgot och Vannessa lite fort, för att joina buss tillsammans hem ! Kännde med en bit utanför när de två går där med sina tjockis mysiga magar ! Det måste vara gosit att va gravid ! Besökte expresso house och kollade läget, kom på att vi hade fått gratis varm liten dryck sms ! Så det utnyttjade vi minsannen, kännde oss en bit snåla men va fanken man måste ju passa på ! Så tog vi bara varsinn varm choklad och take away ! Höhö ! Billit Billit ! Gratis !!

Gäller ända till den 28onde, så kanske slinka förbi någon mer gång ?! hinns förmodligen inte med ! Men ändå !

Blir bara hemmakväll ikväll, jag är dö trött och super seg ! Och en bit orolig för min lilla bus ! Han har inte ätit på fyra dagar nu, jag blir tokig !!!!!!

Trevlig kväll allihoppp !


Kommentarer
Postat av: maria

haha hade du shoppat? hur fan kunde jag missa det? hahaha. jag såg banne mig ingen påse eller nåt =) neeeej stackars timbalicious. e han lite sjuker =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback