Fika ala Malgot

Pallrade mej ner till staden innan, för lite solning och på jakt efter hobby färg. Men kan banemej inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha?! Ska måla ett par hjärtan, som jag sedan ska hänga i fönstret, något tips på couler?! Har vita gardinger, kankse blir lite för vitt med vita?! I don't know.. vad tyckder nini?!
Blev en fika med malgot också, hon var supper sugen på semla, och jag är ju inte den som tackar nej! Så jag begav mej till johans för att möta upp henne ! Myppys! En massa skvaller som vanligt ! höhö ! Sen gick vi till systemet, vatt mega längesen ja va där :)! Tihi ! Fanns en ny cider också, eller den fanns väl förra året med tror jag, spring?! Iallafall jaaag skrattar ihjäl mig åt denna movien vart ända gång:



Hahaha, förlåt Malgot ♥

Kommentarer
Postat av: märy

haha kungen där ja! Gillar att tutten e halvvägs ute med men det va den ju hela den kvällen typ haha.

men assååå jag vill ha min dance movie. Den du hade vart nåt att hänga i granen! men den kvällen va du ju tråkig å gick hem tidigt så du hann ju inte ens se det irl.. Den va frikkin awesome ska du veta

Postat av: emma

vilken fin bäbismage =)

2010-02-12 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback