Framkallning.

Jag täntke ge mej på att framkalla lite kort ! Men de kommer nog bli ett gäng, enligt mina foto albumm så är det mega längesen jag framkallade, och en himmla massa kort som ska framkallas, pjuuu ! Extrafilm suger röv just nu, Snabb inladdning som de kallar det, darför jag hunnit gå igenom sisådär fem album och endast laddat in 92 bilder på typ 1 1/2 till två timmar ! Gisses, sikken tid dehär kommer ta känner jag !

Hur i bubblan kan dom kalla det för snabb inladdning?!? lalla

Jag har ju hela natten på mig, eller inte !

Min lilla bus har inte ätit på tre dagar nu :(. Vet inte vad de är med honom, gav han lite mjölk innan. Men han drack inte äns den ! I vanliga fall när han får en skvatt mjölk lite då och då, så brukar han rent av diska skålen ! Men han lever väl på kärlek skulle ja tro ! Just nu iallafall, för de är galet vad han har varit gosig idag ! Gosig är han ju ioförsej alltid ! Men han har kommit till mig hela kvällen och lagt sen på rygg å vill att man ska klia han på magen, så jag har inprincip klappat han i tre timmar nu, medans jag väntar på dedär för bubblade korten ska laddas upp !
Men hoppas han äter imon ! Annars får jag väl ringa vetrinären.

Gonatt sen !

Kommentarer
Postat av: majsan

haha men det tar alltid så lång tid ju.. asjobbigt! höhö hittaru spelet eller? jag ska fan dit typ kl ett och kollamin overall haha så kanske kikar förbi på en liten köttbulle.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback