Pasta sallad !

Hej mina vänner !

Jobbet idag flöt på som fina fisken, jag var på miljöutbildning under lunch ruchen ! Så när jag va klart så vatt de inprincip helt dött ! Ledig imon, ska bli skönt! Efter åtta dagars jobb! Vad hände med att jag alltid brukar vara ledig? Ledig nu iallafall onsdag och torsdag sen är det sju dagars jobb igen ! Pjuuu !

Har precis diskat nunu ! Funderar på om jag orkar ta mej bort till ica och inhandla lite ingredienser så jag kan göra min mummsig pasta sallad ! Smidig och gott ! Ett stort plus är att den räcker mer än en dag ! Funderar också på om jag ska dra ett varv med damsugaren, det behövs ju ! Kan ju vara skönt att faktikst städa idag, så man slipper göra det på sin lilla lediga dag imorgon?! Det lär som en utmärkt idee, om jag orkar vill säga !

Heeej sålänge !
Här får ni en bild ifårn fredagen, träffade på lilla kiiiiis! Längesen man såg den tösabiten ! Givet vis kom en vimmelfotograf och vilel ta kort, därav bilden ! Jag värkar hålla galet hårt i min cider ! haha !



Återkommer ikväll ! Jag har ju fyndat en massa ljus på ikea ! Foooor free !! Eller jaa en massa och massa men nio stycken blev det iallafall, nu vatt dom slut ! Så synd !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback