StoreBror !


Fett gammal låt :


Jag saknar bigbrother så in i ! Det vatt galet kul att titta påpå !
Tänka sej att jag varit på en bidbrother final, när Jessica vann, cool tjej ! Sikken BB nörd man vatt då :) ! Men lääängst fram stog man, plus att jag hade tappat min biljett i kön, KLANT ! Jag och becka sprang till vakten och berättade allt, så vi fick gå med honom in, sikken tur för mig ! Medans Timmy och Alex stog i kön, och hade så gulligt köpt en ny biljett till mig, som någon preson bakom oss i kön sålde ! Så de blev ike så glada när vi kom in utan biljet och utan dom ! När vi åkte hem på kvällen, så kollade jag på biljetten som de hade köpt till mej ! GISSA VILKET BOKNINGS NAMN SOM STOG PÅ DEN !!! vårat så klart ! haha så de som stog bakom oss totallurade oss ! Fatta va de borde ha varit nöjda över att sälja en biljjet för några hundra, minns ej hur mång, som egentligen vatt våran? Haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback