Sun !

Underbart väder ute ! Varit ute på två prommenixer med timba allaredan ! Tänkte ge mej ut och fota ett slag, men hade inget batteri i kameran, så den ska jag genast sätta på laddning ! Tänkte pallra ner mej till staden för en soling åter igen! Det ska jag unna mej ! Och fixa ltie på banken kankse, öppna ett till spar konto! Kanske höjja mitt lilla pensionsparande också? Mjaa, tååls tänkas påpå!

Ikväll blir det Club Kavaj med några vänner ifrån jobbet, de blir nog trevlans :)! Det som känns lite små segt är att man fanken inte kommer hem på kvällen på nått vis, tror sista bussen går vid tolv! Jävla skit! Surt och lägga pengar på en taxi lixom, och de är på tok för långt och på tok för kallt att gå! Sen ska ja väl erkänna att jag hade aldrig vågat gå hem i dessa mörker! haha. Men de löser väl sej!

Funderlilerar på om jag ska åka till mamma en snabbis, och hämta ut dedär filmrullarna som jag hittat! Och framkalla dessa gamla kort, nu vart de kan va ifrån?! De sa att de endast kostade 39 kr styck att framkalla, hallååå va billigt?! För en hel gammeldags filmrulle lixom! höhö, frågan är om man orkar pallra sej till morsan?! Jaa jag får itne va så lat, måste hitta nyklarna först bara!

Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback