Buss buss dessa förbaskade bussandet !

Attans, missade preics bussen, när man väl pallrar sej upp en lördagmorgon och faktikst tänker göra något vettigt ! ! Trodde den gick vid halv, som vanlgit ! Men ike, den gick visst 21 och 51 ! knasig tid ! Men får glatt vänta på nästa ! Jag och Timba ska ta oss till loppis ! hihi, tokstollar vi är ! Kanske hinner med en sväng på torget också?! Inte varit där på år och dar, hur länge har dom öppet tros ?!

Känner mig just nu som en micchulingubbe ! Skinjackan på i högsta hugg, med en massa kläder under och en jätte halsduk så jag knappt kan röra mej ! Lite för jyligt för skinjacka kanske kankse. Timba har sin lilla lilla lusekofta på sej ! Bättre klädd än morsan nästan?

Jag är en dutt avensjuk på min mor som befinner sej i Thailandet nu ! Och ska spendera två varma veckor därdär ! jag vill också ha soooooooooool och vara utomlandet ! I love it ! massa massa !

Stojj o hej ! Dags att kila ! Timba har inte pillat i sej sin frukort ännu, han sitter bara här å stirrar på mej !
Måste ävl hänga med han ut  till köket kankse !

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback