Gul och Blå !

Hej minna vänner !

Min rensning i min gardrob gick ju lite frammåt iallafall ! Tog bort (slängde INTE) alla mina gammla favvis Hood märkes tröjjor som jag hade när jag va mindre, ni vet i den där åldern. jag älskade dom !! Som till och med är för små för mig nu, de har lixom bara prydigt min gradrob en bit lite för länge ! Tror jag tyckte att jag var en bit cool när jag gick runt med dessa ! Inte för att jag va ensammen direkt om tex herr lindberg tröjjorna ! Men den här gul&blå tröjajn vatt de banemej inte alla som hade ! Jag gillar den än i dag, synd bara att den är för liten som sagt och lite grådassig !



Några av mina gammla godbitar !

carhartt, koppartrans, Jlindeberg, peak, trippel 5 soul, Paul Frank, Gul & Blå,
we/JL och sist men inte minst SVEA !
mumms !

Dags för work snart ! Håller tummarna för min mary !!!
Jag tror jag jar lyckats kläcka hennes hemliga uppdrag, eller vad vet jag !
Men hålla tummarna kan man alltid göra ändå då :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback