Loppor i kulturen !

Tjoflöjt !!

Jobbat stänging idag, ända till tjugo i nio en fredagkväll ! Galet sent för att vara mej, så länge har jag aldrig jobbat en fredag kväll ! Nu har jag det på schema, surt för mej =/ !! Men jag får väl va glad att jag faktikst sluppit det i två komma fem år (2,5 år) ! Fick fin besök på work idag med, av Malgot och hennes Mammi ! Så spenderade min lilla lunch med dom!

Små kikar lite på lets dance nu ! Första gången jag ser dehär, är Elin kling kling kvar?!
Väntar ivrigt på dedär solsidan, det värkar som ett galet kul television program !
Funderar på om jag ska unne med en pizza, det är så sådär smidigt, och faktikst ganska gott ! Eller om ja bara ska nöjja mej med popcorn?! budgeten, budgeten, budgeten röstar på popcorn!

Funderar på om jag ska gå på loppisen imorgon i kultur huset?! Aldrig varit på den ! Och minna vännor Becka och Sussi står och säljer lite skrot ! Det hade varit trevlans, om man nu orkar upp vill säga ! Återstår att se imorgon !
Funderar också på om jag ska satsa på en utgång imon?! Inget jag bestämmt ännu, men det vatt år och dar sen jag var ute ! Jag har lixom tappat the feeling lite ! hmm, få se !

Ledig imon igen, jag är banemej inte annat ! Haha !

Kolla så fint jag har fyndet mej rosa ljus :


Lillabus ville givetvis va med på kort också ! Han är jämt i vägen den stollen !
Naa klart han inte är i vägen min lilla plutt, han pryder bara allt lite extra !

Ha en trevlig kväll allihoppa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback