Milkshake !!


Blev en liten tripp idag till olika små ställen ! Mys pys ! Fann mig en jätte fin jeans jacka på secondhand ! Men de va visst någon som hindarade mig ifrån dedär köpet (det går ju inte handla på secondhand!!) ! Lika bra det kanske?! 275 kronor, ike så billigt för att vara secondhand kankse? Men ja vill vekrlgien ha en jeans jacka till våren ! Grymmis snyggt juju !! Svängde förbi mediamark också och kolade om de hade dedär close up filteret ! Och ajjemen, klart det hade ! Fast de kostade nästan sju hundra kronor, på internet kostade det bara 99 ynkla så kronor ! Så det bli att klicka hem det istället, hoppas det blir rätt bara ! Så de passar just min kamera lixom.. ! Ekohallen hade lite finfina grejjer också minsann ! ååh vad jag bara får lust att köpa allt som kommer i min väg ibland !!¨

Gott mos att vi får sova nybäddat inatt, det är för himmla skönt med nytvattade lakan alltså !
Imon blir det jobb jobb halv elva till halv åtta ! Lite behaglig tid !!

Timba vatt galet förtjusit i våran tomma milkshake mugg innan kola sötnöten :




Hihi !
Såg 05:an idag föressten ! Jihooooooooooo !
Dubbel avsnitt av paradise hotell ikväll, en nykommling också !

Skepp o HOJ !




Kommentarer
Postat av: malgothica

men hallååå apan kan inte du fixa min bloggish meeed? Eller pajar du kanske hela skiten då? Haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback