Några år efter alla andra.

Blev inget media markt, fick helt enkelt inte ut bilen ! HAHA ! jevlajevla ! Vad vi kämpade, men ike. Den bara slirade och slirade, till och med jag satta mej framför ratten och gasade lite fint. När jag väl hittade vilken som va gasen och vilken som va kopplingen ! Va fan svårt det är, sen hade jag visst gasen i botten, så det kom en liten os av gummi ! Hur sjutton ska det gå med mitt super braiga nyårslöfte ?!

Work Work imon igen, 12 - 17, gött en fredag ! Sen blir det födelsedags mys på kvällen, för Becka, Emma och AK som har fyllt år ! Mega mys. Med tårta och lite bubbel på det ! Jobb hela helgen, inte lika kul =/ ! Jag är inte förtjust i att börja klockan sju en lördag morgon ! Galet tidigt för mej !

Kollade vilken gammal goding bild jag hittade !

Våran allas älskade Patay !
Gift och snart två barns mamma ! Gisses vad jag ligger på efter halken här alltså !
Hoppas jag klämmer ut en liten innan jag blir pensionär.... iallafall...

Fick till min design en bit iallafall, va tycks en sålänge? Beodrande bra va ?

ghetto.

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens disney låt! (; http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/miley-cyrusjohn-travolta-i-thought-i-lost.html#comment

2010-01-08 @ 15:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback