snowman snow !

Yes härliga lediga dag, med en massa snösnö ! Försökte fota lite på morgonpromenaden med Timba tidigare idag, men det gick sådär kan jag säga. Han bokstavligt drunknade i all snö ! Han värkade tycka det va galet kallt också. Igår kväll gillade han snön som tusan, men idag värkade han ändrat uppfattning på stört ! Knasboll ! Fick ike några finfina bilder knappt ! Bilderna blev mörka å dana också, tryckte väl för fort eftersom timba den lille inte ville vara still !


Jag börjar ta mej en fundelilerare varför en viss person inte hör av sig? Hur svårt kan det va? Men nu får det väl vara punkt på detta avsnittet också då ! Såhär kan man inte gå och ha det hur länge som heslt ! Eller det kanske inte är nått fel på att inte höra av sej på två dygn, och haft avstängd mobil hela tiden? knas !! Jag tycker det är en bit fel iallafall ! Men Men som sagt inte ska jag deppa ihop, för det här ska ju bli ett toppen ååååååår ! Tjohooooooooooo !

yeah right !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback