Buenas noches mis amigos!


Es hora de dormir...

Aldelles strax iallafallen, så man är pigg pigg till work imorgon !
Herre min körs vad mycket vi har och göra, ligger ganska py till i kallköket imorgon, kött fyfaen!
Funderar på om ja ska orka pallra mej dit en timme tidigare, och liksom göra de som ja skulle gjort idag tills imon, imon istället, haha. Men då blir det klockan sex, cheeses.. Få se hur pigg jag är imon, maybe baby!

Har bara varit hemma hela kvällen, underbara fredagkväll, en aningen seg dock, men det är jag som är seg i skallen! När klockan va sju innan så va ja redo att gå och lägga mej, men insåg att klockan inte va elva som jag trodde, den va ju faktikst bara barnet, så fick spärra upp ögonen lite till, för att hålla mej vaken!

Wohooo, snart blir det kankse dags för en vännskaps tatuering, eller blir det? Jag är på tok för orolig för att de kanske blir fel, tänk om tänk om tänk om... Sluta tänk för fasen Linda, ja tänker ju aldrig annars! höhö!


Maravilloso amigas !

Kommentarer
Postat av: miiiaaa

Jag vill också va määä! : )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback