If you love somebody, put a light in the air.

Mitt lilla liv rullar på sakta men säkert ! Det kommer sina upp och ned gångar, men det gör de väl alltid? Man vill båda äta upp kakan och har den kvar. Jag har verkligen fått mina motgångar just nu, men ja kämpar på! Så gott jag kan ! puhuu. Jag förstår lixom inte?

Håller på och packar min lilla väska nu, för morgon dagen spenderar inte Linda Key i Jönköping ! Jag behöver komma iväg en sväng, så det gör jag rätt i !


Helst vill jag komma såhäär långt bort, till Harbour bridge!
De hade varit underbart, underbaraste!

Dags för rehab, säger adjö till bloggen i en/ett par veckor!
Kiki in senare, då kommer den vara bättre än någonsin!

eller kommer den?

cyaa!

x.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback