stand by me !


Fy sjutton vad jag tycker om att vara ledig !! En bit ångest dock att jag bara har en ynkla veckas semester kvar nu, och vad har jag gjort? Tillbringat all tid i jönköping, haha. Men va krattan, jag har trivits ! Nu är det varmt som satan i gatan också, lite för monligt för solning känns de som dock ! Har inte tålamod till att ligga att pressa, i utlandet älskar jag att bara pressa pressa pressa, men inte samma grej är i sweadala ju !

Igår vatt det först barbecue i norrahammar, sedan frammåt kvällskvisten blev det en liten utgång med Andreas, trevlans trevlans att bara soft dricka lite och tjöta, vatt mega längesen man träffade den killen, så de vatt trevlich!
Timba ligger här jämte mej heelt utslagen av värmen, stakkas plutt !! Han blir ike svalare om man går ut på en promenad heller, han fick lite kall mjölk innan, de mummsade han i sej direkt minsann !.
.

Ikväll blir det vrickat !
.

.
haha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback