17 juni

Jäklar i min lilla låda, vilka tajmade tre dagar ledigt jag har haft nu, TRE dagar bestående av sol sol sol och underbara vänner! Går kvällen spenderades först med Malgot, lite fino vino och tilltugg, alltid lika trevligt! Sen pallrade jag mej vidare hux flux pang bom till Sara på torpa, där några härliga jobbarkompisar höll till och drack vin på innegården! Mys Mys! Blev sedan en utgång, vääldigt otippat, jag var inte direkt redo för det, utseende o kläds mässigt! Meeen vem bryr sej (förutom jag)?! Jag skulle ju bara till maria och chilla en bito, trodde jag, men nej nej ! hoho ! Det blev iallafall åtta glas, och de vatt en galet bra kväll med klackarna i taket hela kvällen! kvällen avslutades med en jäkligt torr subway macka, gisses den smulade typ ner hela mitt rum, va tusan! Alltid nybakt bröd??? hrmf..

Dagen idag har jag sovit bort aldelles för mycket av !
Jag, Bror och Theo skulle gå på invigningen av friadalens lekplats som vatt klockan fem, trodde vi ! Men ike, den vatt tydligen på förmiddagen någon gång, tjii fick vi ! Men vi satte oss där en stund ändå, innan vi begav oss till IKEA, jag som skule köpa en säng till Timba, Typiskt så vatt den slut! Min vanliga otur, vem satan i gatan köer en sådann lixom? Alla tydligen.. Fick bli ett gäng galgar istället, så jag slipper ha en massa kläder liggandes i en hellokitty prassel påse !!

Idag körde jag på shorts, vita converse, och min korta vita topp med ett spets linne under, dö läckert!



Timba min lilla skit, har ju pissat på mina vita converse, då blev inte Linda glad! Så bums in i tvättmaskinen, men de gick fään inte bort ändå helt, dom doftar dock nytvättat nu iallafall! Meeen på söööndag får jag mina nya vita converse! Wohooo ! Banemej, dom ska timba ge fasiken i!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback