Åldersnojja?!

Haft en trevlans dag på work tooday, glass pass 10.30 till 16.00, gött ! Efter jobbet kilade jag och Makk ner till staden, tog en snabbis kaffe/cola fika på winerkonditoriet, och mötte sen upp Pierre och William (?), för att kolla på John och Lukas som gick balen :) ! Gaaalet va fina alla är (dom flesta) i sina fin fina klänningar och uppsättningar!! ååh jag vill också gå bal ! Galet, vatt de redan tre årsedan ja gick?! Shiiit! Vad gammal jag börjar bli! åldersnojja! OJA!

Är ledig i två dagar nu, ska bli kalas gött! Bokat tvätt tid imon, får väl se om det hinns med, det brukar ju inte vara det första jag prioriterar tyvärr, men nu tror jag det är dags när det börjar krisa med saker och ting, haha! Men galet, jag har alltid fullans upp ju !

Ska hämta ut mitt paket imorgon, och jag vet nästan 99 procent att jag kommer bli såå besviken, för skorna kommer vara förstora! Förmodligen! Tog storlek 37, för det inte fanns 36, som jag har í de flesta skor i vanliga fall! Och så stog de att de va stora i storlekarna, va fään! Men värt att chansa, tänk om om om de skulle passa! Håller tummarna! Isf får ni se de godbitarna imon!

Kanske ska åka iväg till linköping någon dag nu framöver på ett möte! Spännande och en bito nervööst! ♥
.


Jag vill åka utomlaaands !!
NuNuNu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback