Halllåå där körsbär blååbär!!

Hej allihoppa!!

Har ni saknat mejmej? Tro kattsingen ni har det, en bito iallafallen? Elloor?'
Men som sagten, jag har fullans upp, banemej så har jag faktiskt detdet! Leedig imon äntligeen, galet vad ja ska sova ut, fortfarande snäppet seg ifrån min häärliga wunderbara uppblåsbara midsommar helg!! Midsommar helgen spenderades på Ölandet, med underbara vänner och trevlish folk! Och en massa där till, vi hann väl med att lyckas med ett å annat, de mesta typ ! Ölands oskulden tog mej med storm! Och galet sikken bra helg!
Ni får bara en liten smak bit på bilder sååläänge, ljuvliigt :





Köpte ju en ny kamera i Torsdags meed, tro pelle att de va något gallej, den funkade ike som den skulle! Så jag och broder åkte och lämnade tillbaks den idag, två nissar kollade på den, fick slutligen en ny, tjohoo ! Den funkade prima just då, men han inte mer än att komma till bilen, så fukade den inte igen ! haha, så de vatt bara att gå tillbaks med den också, det måste vara mina magic fingers som göört? Hoppas denna funkar nu iallafall!!

Ledig imon, och dagen är fullspäckad till fullo ! När i hundan ska ha hinna med å göra de som jag måste måste göra, som jag alltid alltid skjuter upp, för att det finns så sjukt mycket roligare saker att göra?

Hörs imon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback