Herremin körs!

Herreminkörs vilken dag !! Jag är glad att jag lever, puuuh ! Stakkas maria som har fått stå ut med mej ända ifrån igår tills idag vid fyra tiden! Haha, fast har väl inte varit så jobbit sällskap, men luggit på soffkanten lixom!

Hade en trevlans kväll igåår, med Malgot, Angelica, Alex och Elsa (Timba och Tindra va med också såklart) ! Lagade lite käk, fläskfilee o potatis gratäng, fan maria nu glömmde vi ju såsen denna gången med? haha. Iallafall blev ett par glas vin. Chillade lite på innegåården i det underbara vädret =).  Sen kom Heléne och Carro förbi på kvällskvisten också, förträffligt trevligt !! Idag har jag inte mått bra alls, fy fan! Vet inte vad som hände där redigt, efter några glas vin! gaaalet! Nathalie kom förbi med piggelin glass vid tolv snååret idag =), räddaren i nöden! Trodde jag, det höll sen ett tag iallafall, sen va ja tvungen att gå upp fråån de wuunderbara vädret för att lägga mej på soffloket igen. Blev lite ostfralla på kaffebönan vid tre, halleluuujaaa ! Jag överlevde trippen!

Men sesså sessåå, nu börjar det ordna upp sej, äntligen! Såå då tar vi nya tag och taggar för TWIN, ikväll! whoop whoop! Jag kommer dock hålla mej till colan, eller kommer ja?? höhö!


fotograf ala Linda !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback