Booomschakalaaaak.

Sorry, ingen utdate med mina presents idagdag, helt enkelt inte hunnit ! Haft fullo upp hela dagen, och jag hade tajmat in min lediga dag med sooool igen, peppar peppar ta i trä ! lala !!

Dagen till ära har jag mest spenderat hos Famo & Fafa, först ut på frukost eller ja lunch ala brunch för dom andra, men ja vatt så nyvaken man kunde bli så för mej vatt de banemej frukoost! Åkte cab, wohooo ! Mig vill ha drivelicens nooow ! Jag blir så trött på mig sjjälv ibland! Varför i krattan har ja inte tagit tag i det förr? Kommer väl förmodligen inte göra de nu heller... eller kommer ja?!
Iallafall stor handlat på maxi ica med med, jag hatar när folk säger maxi ica, de heter ju faktiskt Ica Maxi ! Hemma en sväng innan det vart dags att kila ut till famo och fafa igen, på lite grill kalajs ! 
Fantastikt gott ! mumms...

En liten förtitt på en av paketerna, hoho =) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback