fullspäkad dag!

Jag kännde oss själva rätt, det blev nämligen ingen matlagning igår.. det glömmdes totalt bort när tiden tickade på som aldrig förr ! vilken ja ångrar bittert nu, för mat hade inte suttit fel alltså, men de tar vi igen ikväll, då SKA vi laga mat... För mat hinner jag inte proppa i mej nu, stress stress !

Ska strax bege mig min lilla färd mot hovslätt ! Till Nathalie, vi ska träna hundarna lite :) ! Se om Timba är på tränings humör eller ej, återstår att se. Förmodligen vill han bara busa med Naldo! Dom är för söta!

På eftermiddan ska Theo har sommar konsert eller nått i den stilen, han ska sjunga! Sötnöt! Så då ska jag o Timba minsann va på plats ala fotograf! Sen till kvällsningen blir det laga food!

Fullspäckad dag idag dag, men de gillar vi ! När i hundan ska ja hinna kolla på mina nya filmer jag har laddat ner?


Mina sötnööötar !


Kommentarer
Postat av: Liiiisa

Jaa ni sa ju det! fasiken så glad jag blev! :) Men ja kommer ju ner i sommar så då får vi ta en drink :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback