Mig miss you !

Jag förstår inte, hur det kan vända så snabbt, helt plösligt?
Det är en fråga jag förmodligen aldrig kommer att få svar på, och den stora frågan varför ! Som man alltid ställer sej själv, som man heller aldrig får ett svar på ! Är det verklgien så att tiden läker alla sår? Dehär har tagit en evighet nu, och än mina vänner är det inte över! Om det någonsin kommer ta slut, den här eviga saknaden.. efter just dig! Jag förstår inte på mej själv ibland, de är de förmodligen ingen som gör!

Men snart åker du !
Och vi har inte setts på veckor nu, hade varit så kul att bara få umgås och bara prata med dej innan du åker,
då vi inte kommer ses på månader ! kanske aldrig mer...eftersom du inte vill!




Vi saknar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback