Nyheter ala systemet !

Borde väl egentligen inte skriva dehär, då jag vet hur och vad folk får det till på sitt egna lilla sätt !! Men jag fann mej fem nya cider på systemet idag :), och man blir lika glad varje gång man ser den där oranga NY skylten. Jag tycker det är super roligt när det kommer in nya smaker ! För det händer aldelles för sällan! Så dom vatt ja tvungen att handla på mej, ska nog ta mej en till Andra avenyn sen, undra vilken bara?!
Det får jag unna mej ikväll, eftersom det är allra sista andra avenyn, hallååå lixom? Varför detta? Det va fasen de ända tv programmet jag följde, ända sen avsnitt 1, gisses!

Här är de nya ciderna : Lite besviken dock på systemet att de inte har de två nya xiderna, mango och raspberry ! De har vi ju till och med på IKEA, så ni som vill prov smaka dom får helt enkelt komma dit istället =)!



Har haft en toppen ledig dag idag även att jag värkat glömt hjärnan någonstans, för galet vad jag har varit virrig och glömsk idag ! Glömde först mitt bankomatkort, sen nyklarna i dörren, glömde stämlpa mitt busskort när jag hoppade på bussen, två gånger . och lite där till ! Annars så har dagen varit tipp topp, fikat i sooolen, äventyr till gräshagen, vidare till a6 för lite aw på ikea, igen ! haha ! Lika mätt och glad denna gång!

Blir lite trött på mig själv ibland att jag är så otroligt glömsk !

tomorrooow.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så spännande med nyheter :) en recention på dom sen?!! Skulle vara jätte kul. Kramis

2010-05-06 @ 11:53:11
Postat av: liiiiiiiiiiiiiiisa

Oh ser ju nu att jag måste rusa till bolaget och inhandla lite av de nya sommar läckerheterna! :) måste verkligen komma ner till jkpg snart o festa med er fancyfaces! :) kanske gå på stan och be folk sponsra mig för att jag är från stimorol ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback