all that you have is yoour...

Macdonalds satt som en smäck, de vatt precis det vi behövde efter gårdagens bravader! Macdonalds ala luft! Hur fint du vill ! Sitter nu och filurar på om ja orkar göra nått ikväll?! hmm, egentligen är jag seg som tusingen! Men ike så kul att bara sitta hemma å glo heller?! Jag haar ju änna en box apvin i kylen, visst låter de lockande?! Eller gör det?! Kankse inte, efter tisdag, onsdag, torsdag och fredag! De tåls suga på en karamellen ett slag till !

Jag saknar min dator och alla mina bilder :(, buhuu! Kanske ska ta tad i det imon?! Huvudsaken är ju att ja få ut alla bilder! Datorn spelar egentlgien kvitta!

Åååh måste visa dessa söta korten på Tindra, som ja tog här om dagen, Jocke och Maria fick varsin present av mej, Tindra bus gillade de starkt !!



Sööötnooos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback