Hund med bröd?!

En heel dag på work! Men dagen har ljusats upp med en massa fin besök =)!  Pjuuu och upp med tuppen imorgon! Jobb sju till fyra och sedan möte fem till halv sju! Men kan inte gå på mötet om jag inte får ta med mej Timba till the meeting, och de fick ja tydligen inte, fast ja vatt tvungen att gå?! Hmm, de är min fritid! Och jag tänker inte spendera cirkus 12 timmar på work utan min lilla plutt! Såå atte jag skippar de helt enkelt, måste tänka på min lilla!

Men bara jobb imorgon med, sen är jag låång ledig! Låång helg, tjohooo! Torsdag, Fredag, Lördag, Söndag och Måndag! Jag kommer väl bli rastlös som tusan! haha! Men ska bli skönt! Redan börjat smida lite planer för onsdagen, torsdagen och lördag ! Det kommer bli bra..

Haha fick detta mms;et skickat till mej här om dagen! haha Sjuukt kul ju! Lilla plutt!
Timbaa watch out, ja bara måste prova! haha



Kompis jag mår bra nu! Eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback