Dator kaputt !

Dååligt med update det senaste, men min dator har steeen dött !! Buuhhuuu ! Jävla teknik prylar ! Det jag bekymmrar mej mest över är alla MINA BILDER, maa gaad ! Jaaag vill ha ha ha dom !! åååh alla tusentals pictures :(, det suger ! Dator är ju bara att köpa en ny, så de är inga större dimmooor ! Men hallåå, mina kort ! gaah ! Har lånat C:s dator idag, wehooo. Så nu äntligen kunde jag surfa runt en bito på internet!
Herreminkööörs vad händelser de vatt på faceboook, närmare 100 stycken. Tjoohooo ! En massvis gratulationer! Och det tackas jag och bockar för !

Dagen idag har jag varit ledig, umgåts med Micki och Lisa, vi har lunchat och fikat hos Damir & Emma! jag gillar verklgien deras ställe! Blev en sopp lunch, där man får kombinera sin egen soppa! Hur bra som helst ju! värsta ideen! Sedan en liten (stor) kladd kake bit, mumms!

Nu inväntar jag Angelica och Maria, det vankas tacco kväll hos mej ikväll, mega mys! Sedan droppar Lisa och Alex in också ! underbara vänner !!

De senaste har jag hunnit med en massa, eller ja..
Hade ju födelsedags fest, som började toppen och slutade mindre bra, kaoskaos! Men återhämtat mej ifrån det nu!
Jobbat, även fått nytt schema, och numera är jag endel ansvarig! wohooo !
Hundkurs, där vi gjort allmän lydnads test på Timba, de gick galaant! Min lilla plutt!
Varit i göteborg, en hel shopping dag med mamma, mys !
Inhandlat världens goaste vinterjackaa !
Umgåts med vännoor, lekt i lekpark osv...

Tänkte bjussa på lite bilder, de va ju ett bra tagsen nu..



Eller ni får nöjja er med denna såläänge, för nu kommer dom !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback