CV

Hemma ifrån hundkursen nu ! Det gick bra! Förutom platsliggning, det ska jag och min plutt minsann öva på, han va nog banemej sämst på de, eller ja, han va sämst på det! buuhuu ! Men tills nästa gång, då jäklar! Annars vattt han super duktig! Vatt en bito kyligt nu den sista timmen, när det började regna! Timba är inte direkt något fans till regn han heller, han hatar det! Och vill helst inte befinna sej utomhus, men han fick surt hänga med, med svansen i backen!

På min lilla lilla tid som jag spenderat hemma idag, har jag försökt ge mej på att skriva ett CV, men hujedamej vad jag verkligen inte har en dugg aning om vad ja ska skriva? Allt låter ju så fånigt?! Vad ska man ha med? Vad ska man inte ha med?! Snälla hjääälp mej !! omedeeelbums!!



Help me.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback