One day off!

Idag är jag ledig och det började med en låång sovmorron! Himmla skönt! Sen åkte jag och köpte mackmakeriet macka, Kycling chili! Grymt gott, den frukosten satt soom en smäck!

Budade lite på tradera igår, det är farligt att fastna där och klicka sej runt, för tillslut så leder man en massa auktioner, oops! Men av cirkus sex stycken så vann jag bara två, så de va väl tur! Och en klänning för 40 spänn har jag väl råd med! värsta kapet, om den nu passar vill säga! Nu leder jag väl nårga auktioner igen visst, tror jag! haha!

Funderar på om jag ska ge mej på lite städning och tvättning?! Om det nu är ledigt i den där förbaskade tvättstugan, har ju alltid varit upptaget när jag väl tänkt att städa, typiskt för mej!? Lika glad är jag ändå, om inte gladare, för då slipper jag jui tvätta just då!

Senare ska ni få en pic på mina nya shoes.

Haha hittade en gammal bild på min plutt! Så liten han vatt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback