PHOTO

Dåså för lite bloggning det senaste och ännu en jobb helg avklarad!
Haft massa massor att göra! Husvagnsnissar!
Herre min körs!
Fredagen tillbringade jag på work till klockan åtta och sen bara fredags mys och upp till jobbet igen vid sju! Lördags kvällen spenderades med fina vännor, massa goa chicks hemma hos Alec, drog oss vidare till karlssons frammåt kvällskvisten, galet mycket folk! Så det blev tidig hemgång för mej, ett bussen! Inte illa pinkat!
Jobbat hela dagen idag med, ikväll blir det bara söndags mys, Jag och Timba licous, min lilla bus!

Mejlat angående hunddagis också, se om de har någon plats över till min lilla krabat! Men då gäller de att punga ut pengar, två tusen spänn i månaden! (så de tåls att tänka på) Fasen dyrare än barns dagis ala skolgång typ! Håll i hatten! Kanske man skulle öppna ett hunddagis, man skulle ju dra in fett med snabba cash!?

Också kollat upp fotokurser, men de är ju fullbokat! Så kollade upp att PLUGGA photo på distans,(mest för kul skulls) meen då vatt de dedär sablans högskoleprovet ja, den lilla detaljen har jag visst missat! Fasen! Nu är ju mitt IQ likamed Badboll, så hade inte skrapat ihop många rätt om ja känner mej själv rätt, och tror mej, de gör jag! Dum som man är, varför gjorde man inte det direkt efter skolan? Som alla andra normala människor?!



Strax ensam mamma söker och sedan MAMMA MIA MOVIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback