If you love somebody..

Put a light in the air!!

Ljuset här brinner för fulla muggar! Satan i gatans mys!

I Måndags vatt en soft ledig dag minsann, strålande sol! En massa promenad, käk på MAX ala uteservering och så vidare! Jag gillart!

Igår så vatt de work igen, kom en timma för tidigt till jobbet, nu hur krattan man lyckas med det? Det hajjar jag inte! Men iallafall, så de blev jobb 7 till 5 istället för 8-5, tänkte gå hem vid fyra eftersom ja kom en timme tidigare. Men hade möte med min lilla boss efter det! Lätt förtjänta pengar o sitta å snacka lite om allt och inget! Sedan på kvällen blev det tacco mys med min tre små apor, dubbel J och T. Jag är för himmla snäll som bjuder dessa underbaringar på taccos! höhö! Gott vatt de också, och unnade oss en film :)! Men Linda gick o la sej som vanligt.

Idag har dagen bestått av jobb igen! Sedan soft dag dag som vanligt! Jag trivs som fisken i vattnet med mina softa dagar!


Förhoppningsvis, kankse, kankse inte, men ändå ett stort kanske, fast kanske inte att ja vill ändå?! Ååh jag måste verkligen försöka bestämma mej. Men iallafall Så kanske jag drar iväg ett par månader sedan !!!

Så ni alla mina ovänner kankse slipper mej ett tag jao!
Plus att jag kommer här ifrån, det är det viktigaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback