PÅSK HELGEN!

Fy tusingen vilken bra helg de har vart !! Umgåtts med en massa fina vänner helaste helgen!

I Torsdags; Så blev det fört lunch med Mamma & Elin på Twin ala uteserveringen, mys! Fick en massa påsk presenter av mammi med :)! Sen på kvällen blev det grillning i Huskvarna för att sedan Tagga September! Whoop! Skulle dratt vidare på club caj, men cheeses vilken kö de vatt, så de blev tidig hemgång istället!

I Fredas; Work till klockan sex, sen hem tänkte vara hemma och ta de lugnt denna kväll eftersom ja skulle upp med tupen till work sedan! Men de ändrades illa kvikt, Joni & Putte kom förbi och tänkte hänga på min balkong! Såå vassegod, de vankades fest hos Joni men de vatt här på en liten mellanlandning! Sen kom Jimmy hit också, Så de vatt bara att hoppa in i duchen och traska till Joni sedan! Håll i hatten va folk de va där, att man kan få in så många personer i en lägenhet? Galet galet!

I Lördags; Work 7-4, inte en människa på jobet typ! Så himmla glassit :)! Vatt så jäkla trött när jag kom hem, eftersom de inte blev så många timmars sömn dan innan! Så tog mej en funderare på om ja bara skulle va hemma denna dag med, men efter jag vilat lite och duschat så blev jag mycket piggare! Drog på förfest på Ekhagen med Elin & Alec, trevlans värre!! Sedan klackarna i taket på Harrys ala Sliver!

I går Söndags; Också tog lugnt på jobbet! Sen spenderades kvällen med grillning med fina vänner och lyxiga drinkar! Efterrätt och en himmla massa wii just dance spelande!

Galet bra helg!!! Tack alla ni som betyder nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback