Save up all your tears!

Jag är inte den som gillar tjafs och drama! Jag hoppar helst över den biten! Och jag tänker inte starta nått fucking "blogg bråk" heller för den delen, det tycker jag är fjantigt! Men det tog hårt på mej! Hur i hellskotta kan en av sina bästa vänner skriva ut något sånt på sin blogg? Så att alla miljoner indianer kan läsa det?! Jag är så jävla lack egentligen, men jag vill inte och tänker inte göra någon tillbaka kaka på det hela! Det är bara onödigt! Tycker om dej för mycket för det!

Jag har varit så grymt lessen ikväll, vatt längesen jag grät! Men jag kunde inte hålla tårarna inne när man "förlorar" en bästa vän! På ett sånt sätt, helt plösligt, från ingenting! Men men! Kankse borde ja ta in det i min lilla hjärna som alla säger att jag är på tok för snäll mot allt och alla och tänker mycker mer på alla andras bästa än mitt eget bästa! Från och med nu, ska jag försöka att tänka på mitt eget bästa i första hand! Det blir svårt, för jag vill att alla andra ska må bra och skiter ibland fullstäningt i mej själv och mina bekymmer! Jag vill bara att mina vänner ska må och ha det bra här i livet!

Annars förutom det så har jag haft en super trevlig dag ala kväll med fint sällskap! Som tröstat mej i ur och skur!


Jag trodde att vänner fanns till för att backa än istället för att tracka än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback