2 days off.

Ledig idag och imorgon. Super gött!

Idag har jag haft en "Ta hand om mej själv dag" änsålänge.
Unnat mej lite SOL (eller njae UVstålar), Ansikts mask & just nu sitter jag med en mysko olja i håret. Som jag inhandlade mej idag. Just nu är jag flottig som få, ska hoppa in i duchen om cirkus en halv timma. Så lär väl märka om det blir ren katastrof.. Om det inte blir det så ska jag fortsätta med den som ett sido projekt!

Hör och Häpna!
Den ska få håret att växa snabbare, kännas tjockare & hindra håret från att gå av och rädda kluvna hårtoppar!

Applicera ca två gånger i veckan
♥ Massera in i hårbotten och sedan dra ut i längderna
♥ Applicera lite extra i hårtopparna
♥ Låt verka cirka 30 minuter
♥ Duscha som vanligt med Schampoo och Balsam

Om jag lyckas få ut oljan genom att bara duscha sedan så ska jag ta en Före bild och sedan bjuda på en efter bild om några veckor och se om det hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback