Farbror blå.

Kom precis hem nu, kvällen har spenderats i Marias nya lya. Jag och Angelica bestämmde oss för att åka och suprisa lite. Jöda våran vän med Macdonalds mat och Cigg. Tog dock ett tag innan hon vågade öppna dörren. Jag säker ju det oväntat besök blir man fasen nervös av! Iallafall hur underbara vänner är inte vi som kommer där med pompa & ståt!?

Vatt en massa farbror & damer blå här på gräshagen när jag kom hem! Nyfiken i en strunt som man är så tog jag en extra svänga med Timba för att checka läget.. Men trippade sedan vidare hem för det värkade inte så intressant. Sen när ja traskar där i min enssamhet i mörkret så åker en bli förbi mej (hoppades för en sekund att polisen skulle haffa denna bil då han körde fortare än hastigheten)  iallafall den kör förbi mej och vänder fort som tusan och stannar mej.. Civil polis ala sune, de fick typ säga att de var från polisen tre gånger innan jag kopplade :)! De frågade om jag sätt någon ung blond tjej, i svart skinn jacka, cirka 165 cm lång. PLÄTT LÄTT att de trodde att deras jakt va över när jag gick där. Nämligen å Tämligen en exakt beskrivning på mej. Men tji fick dom för det vatt inte rätt fynd, men nästan så jag vill ut på tiger jakt och hitta denna unga dam!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback