Helgen.

Dåligt med uppdaterande i helgen, men har haft fullans upp!

Lördagen börjades med Way out West festivalen, eller nästan iallafall! Det ända som saknades va festival känslan, tältet & alkoholen! Jobbade hela dagen men lyssnade på P3 ala live från Way out West, så jag stog mest och drömmde mej bort! Det flöt på för himmla fint!

Kvällen igår spenderades med förfest hos Angelica på kålgården, med trevligt sällskap & "vattenpipa" eller GIN pipa som vi numera kan kalla det, vi änvände Gin istället för vatten och håll i hatten, det satte nog sina spår även att man inte trodde det! Huuua! Trippade sedan sakta men säkert vidare till ett fullsmockat Twin, där alla va lika fulla av godhet som vanligt! Så vi passade väl in ganska så bra! Sedan kom fina P. och hämtade oss så drivade vi Macedinken och sedan hem till Kålgården igen.. Men vid fyra snåret begav Jag & P. oss hemmåt till våra små liv.. Timba blev helt tokglad när jag kom hem & skulle ligga å pussas hela natten, han är ju för söt!

Kvällen idag har jag tillbringat med fina vänner över en Tacco night, precis hemkommen typ. För himmla trevligt och maten satt som en smäck i min lilla magsäck.

Vissa är bara för Underbara!

Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback