knocin' on heave's door.

Haft en yppelit trevlig kväll med underbara vänner! Skjuss ala pakethållare mitt i natten till torpa inte illa pinkat att vi äns överlevde! För jevla kul! Iallafall blev först Olearys och sedan Twin Twin, för himmla festligt!

Vänner som hugger mej i ryggen kan jag stå över dock! Så mycket mycket som jag ställt upp för dej & för folk hit & dit! Galet att allt vart en piss i missisippi! The true story är tamejfanken att man bara ska bry sej om sej själv, för man får inget fört att bry sej & försöka hjälpa andra ändå!

Men nu ska jag försöka börja om, nytt liv, nytt levdanssätt! Om inte jag klarar det, så ropar jag på hjälp ifrån mina nära och kära som faktiskt vill ha en förändring av mej och vill hjälpa mej!

Nu är det bara att tagga jobb Fredag, Lördag & Söndag! Känns skoj att jobba igen faktiskt, få lite rutin på sitt liv & sin vardag! Men det tröttnar jag väl säkert på så småning om.. Eller så är de det jag kankse faktiskt ska prioreterna nu? Det blir ju vad man gör det till! Och jag gillar mina arbets kamratar så in i! Ser fram emot nästa vecka när alla ALLA är tillbaka kaka efter semestern :)


Godnatt sweethearts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback