Tonight's gonna be a good night?

Blev en långpromenad efter jobbet, på cirkus 50 minuter! Inte illa pinkat! Är helt slut i mina ben nu efter 8 timmars stående & gående på jobbet plus en långpromenad promenad! Huua. Så nu vet jag inte alls vad jag känner för att göra ikväll längre, om jag gör nått så kommer jag ju deffinitivt inte att ångra mej. Möjligtvis imorgon när det är dags för jobb! Men har värsta sovmorronen imon för att vara Lördag, börjar Tolv istället för Sju! Så att sitta hemma och glo en sånhär vacker dag är ju knappt okej. Helt plösligt så händer det massor av grejjer ikväll, bara för att lixom! Så typsikt!

Men tusan, projekt att duscha och göra sej Ready to Rombo.

Fick mina shooes today, as kalas! I minsta lagret dock, men det får väl pressa ner tassarna där i, om jag kommer in, jag kommer knappt ut!

Bild kommer senare eller imorgon beror på som sagten kvällen till ära.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback