Yesterday

Igår blev det en kals kväll, ännu en gång! Det har jag mina fina vänner att tacka för! Började med lite balkonghäng i solen med Malgot, sedan övergav jag henne för att bege mej ner till Piren på middag, där långbord väntade med 14 pers. Juste innan dess hade jag lite turbulens på Kiosken här uppe, en gubbe som skällde ut mej ala satan & knuffade till mej för att jag pratade i telefon inne i kiosen, enligt honom va de ingen bra ide tydligen! Måste vatt nått psycko som rymmt från helvetet. Iallafall jag brusade upp mej också! Så de så! För så får det inte gå till! Iallafall Planksteken satt som en smäck, efter lite mat, dricka & tjöt begav vi oss vidare till Twin! Där en Japan höll lådan till Ta av dej din Trucker keps! För himmla festligt! Efter besöket på twin vid ett snåret begav jag mej vidare till Topra, trevlans värre även där! Jössös att livet kan gå så bra vissa dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback