Allting kommer lösas och bli bättre igen.

Hej sunshines.

Skönt att vara ledig i tre dagar nu! Unnade mej en behövlig sovmorron i morse. Sedan trippade jag och hämtade Bellos. Är lite hunvakt idag :)! Ska ge mej på en stor städning nu strax, ser ut som ett råttbo här hemma!

Skulle även till Hälsan idag igen, men jag sov visst bort det där ja, får försöka traska dit i morgon istället! Hade planerat en svänga på staden också, men undra om man inte ska skjuta upp det till imorgon också?

Precis ätit mej mätt på pepparkakor, va såå sjukt hungrig och hade inget annat ätbart hemma! Så pepparkakor och soderstreamad läsk vatt givet. Gick väl sådär med läsken, jössös va de pös över!

Min mobil är muppo och lever sitt egna lilla liv igen, mitten knappen total vägrar att sammanbeta. Så får stänga av mobilen så fort jag gjort något, annars kommer ja lixom inte ut ur menyn jag vatt på! Projekt.

Dags att röjja.


Jag och min fina Ems. Fråga mej inte varför jag har Marys kanin öron på mej? haha






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback